Με αφορμή τη λήξη της σχολικής χρονιάς, το Σχολείο μας πραγματοποίησε μια κατάμεστη γιορτή, γεμάτη συγκίνηση, μουσική, χορό και, κυρίως, μηνύματα ελπίδας και αλληλεγγύης. Μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς και φίλοι του σχολείου γέμισαν την αυλή για να αποχαιρετήσουν τη χρονιά και να καλωσορίσουν το καλοκαίρι, με φόντο… τους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ.
Οι μικροί «προστάτες της φύσης» και η δύναμη της φιλίας
Η Α’ τάξη άνοιξε την αυλαία με τους «Μικρούς Προστάτες της Φύσης», ταξιδεύοντας νοερά σε καθαρά ποτάμια και θάλασσες, τονίζοντας την αξία του νερού. Η Β’ τάξη εντυπωσίασε με μουσικά όργανα φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα
υλικά και χόρεψε στους ρυθμούς του «Χόρεψε», στέλνοντας μήνυμα χαράς, ενότητας και συμπερίληψης.
Ιδιαίτερη συγκίνηση προκάλεσε η Γ’ τάξη, η οποία παρουσίασε το τραγούδι «Φίλοι για Πάντα». Οι στίχοι γράφτηκαν από τα ίδια τα παιδιά, με τη βοήθεια τεχνητής νοημοσύνης, και αποτέλεσαν συμμετοχή του σχολείου στον διαγωνισμό Bravo
Schools για την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού.
Η Δ’ τάξη ταξίδεψε το κοινό με ένα χορευτικό εμπνευσμένο από το «Μη μιλάς άλλο για αγάπη», το οποίο γεννήθηκε από τη συμμετοχή τους στη δράση «Άπλωμα Ευτυχίας» της Humanity Greece. Με αφορμή αυτή την εμπειρία, οι μαθητές
συγκέντρωσαν χρήματα λέγοντας τα κάλαντα στην τοπική κοινότητα και τα πρόσφεραν στον Σύλλογο «Φλόγα», στηρίζοντας παιδιά που το έχουν ανάγκη.
Η Ε’ τάξη ταξίδεψε μέσα από τις μουσικές δύο μεγάλων Ελλήνων συνθετών, του Σταύρου Ξαρχάκου και του Θάνου Μικρούτσικου, αφηγούμενη ιστορίες για την ειρήνη, την ομόνοια και την υποδοχή.
Και η αυλαία έπεσε με την ΣΤ’ τάξη, τους μαθητές που αποχαιρετούν το Δημοτικό. Με δάκρυα συγκίνησης αλλά και χαμόγελο, τα παιδιά χόρεψαν και τραγούδησαν, κρατώντας στο τέλος χειροποίητα φαναράκια, φτιαγμένα από τους ίδιους και τις δασκάλες τους. «Κρατάτε πια το δικό σας φως. Αυτό που χτίσαμε μαζί όλα αυτά τα χρόνια. Τη γνώση, την αγάπη, την ψυχή», είπε η Διευθύντρια απευθυνόμενη στους αποφοίτους, ευχόμενη το φως τους να τους οδηγεί πάντα.
Η γιορτή είχε και μία πικρή, αλλά γλυκιά νότα, καθώς η σχολική κοινότητα αποχαιρέτησε μία αγαπημένη συνάδελφο που αφυπηρετεί. Ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων τίμησε την κ. Πηνελόπη Πανίτσα για την πολυετή προσφορά της και την αγάπη της στα παιδιά.
Κλείνοντας, η Διευθύντρια ευχαρίστησε γονείς, εκπαιδευτικούς και μαθητές, στέλνοντας ένα μήνυμα: «Τα παιδιά μας δεν είναι μικρά. Είναι πολίτες του κόσμου, με γνώση, κριτική σκέψη και ενσυναίσθηση. Τους δώσαμε τα εργαλεία. Τώρα,
κρατούν το φως.»
Η βραδιά έκλεισε με τα φαναράκια των μαθητών της ΣΤ’ τάξης να φωτίζουν την αυλή, σηματοδοτώντας ένα νέο ξεκίνημα, γεμάτο ελπίδα.






















