Δράση της Δ΄ Τάξης για τον Εορτασμό του Πολυτεχνείου με αφορμή τη ζωή και το έργο της Βάσως Κατράκη

Με αφορμή τον εορτασμό της επετείου του Πολυτεχνείου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης του Δημοτικού πραγματοποίησαν μια ξεχωριστή δράση εμπνευσμένη από τη ζωή και το έργο της σπουδαίας χαράκτριας Βάσως Κατράκη. Τα παιδιά γνώρισαν το καλλιτεχνικό αποτύπωμα και την αγωνιστική στάση της δημιουργού, η οποία με τη δύναμη της τέχνης της ανέδειξε μηνύματα ελευθερίας, αξιοπρέπειας και αντίστασης. Αφού μελέτησαν χαρακτηριστικά έργα της, οι μαθητές δημιούργησαν τα δικά τους έργα επιχειρώντας να αποδώσουν συναισθήματα και εικόνες, που συνδέονται με τα ιδανικά του Πολυτεχνείου. Η διαδικασία τους βοήθησε να κατανοήσουν πώς η τέχνη μπορεί να αποτελέσει μέσο έκφρασης αλλά και υπενθύμιση της ιστορικής μνήμης. Μέσα από τη δημιουργικότητα και την ενεργή συμμετοχή τους, οι μαθητές τίμησαν ουσιαστικά το νόημα της επετείου, συνδέοντας το παρελθόν με το παρόν μέσα από το φως της τέχνης.